Suma Km amb el Pau!

Posa’t la gorra Balaguer 2021 es trasllada al diumenge 10 d’octubre amb l’objectiu d’homenatjar a tots els sectors afectats per la pandèmia de la Covid

La capital de la Noguera celebrarà el segon diumenge del mes d’octubre una nova edició d’aquest certamen solidari, amb la voluntat de poder realitzar activitats presencials

La campanya «Posa’t la gorra 2020» va ser una edició marcada per la excepcionalitat, i que serà recordada per la recaptació aconseguida de 35.675 € en un format únicament virtual.

Aquesta festa solidària sempre es realitzava el primer cap de setmana del mes de maig, però l’edició del 2020 es va canviar de data per tal de poder intentar organitzar activitats presencials, que per la situació de pandèmia no es podien organitzar al mes de maig degut a les restriccions sanitàries. Tot i el canvi de data posterior, finalment les activitats previstes es varen suspendre.

Des de la Comissió Organitzadora hi ha la voluntat de recuperar l’essència de la festa del Posa’t la Gorra dels primers anys, i és per aquest el motiu de tornar a retardar la diada al mes d’octubre, amb el benentès de que potser la situació de pandèmia hagi millorat i ens permeti realitzar aquelles activitats presencials que distingeixen aquesta festa com una de les més importants a nivell de les Terres de Lleida.

Un homenatge als diferents sectors perjudicats com la sanitat, els cossos de seguretat, les empreses, les entitats esportives, el món de la cultura (especialment la música i el cinema),  l’àmbit educatiu i del lleure… seran els eixos vertebradors de les activitats que des de la Comissió s’estan treballant.  Sectors que han estat presents en les edicions anteriors i que sense la seva generositat seria impossible realitzar un certamen solidari com aquest.

Aquestes activitats, en format d’exhibicions i exposicions,  seran presentades més endavant, a l’espera de les mesures de desescalada que es determinin per  part de les autoritats sanitàries.

Igualment, la Comissió Organitzadora seguirà treballant en estudiar altres formats de festa alternatius en el cas de no poder organitzar les activitats previstes i sempre respectant les mesures i restriccions sanitàries.

 

Des del Posa’t la gorra Balaguer seguim creient que la investigació del càncer infantil és un pilar fonamental per tal d’aconseguir que un dia, festes com la nostra no siguin necessàries. Per això com cada any, una part de la recaptació, 5.731 euros, ha estat destinada al grup de Recerca Translacional en Càncer en la Infància i l’Adolescència del VHIR de l’hospital Vall d’ Hebron.
El beneficiari serà l’equip del Dr. Miguel Segura, investigador del grup, que destinarà aquesta donació a la recerca dels mecanismes implicats en la progressió tumoral dels tumors pediàtrics cerebrals, així com al desenvolupament de nous fàrmacs per aquest tipus de tumors.
Per això, des de la comissió organitzadora del Posa’t la gorra Balaguer, volem donar-vos les gràcies a tots i totes els/les que, tot i els moments tant durs que estem vivint degut al Covid, heu fet possible que els nens i nenes que per desgràcia hagin de viure el càncer infantil i les seves famílies, puguin seguir somiant!
GRÀCIES PER AJUDAR-NOS A SEGUIR AJUDANT! MOLT BONES FESTES!

A partir de l’1 de març podràs comprar la gorra als següents establiments col·laboradors:

  • Bar Tito
  • Il Bambino
  • Crash Balaguer
  • Farmàcia Dolset
  • Punt Informàtic
  • Loteries Monill
  • Estanc San Agustín
  • L’Arlequí
  • La Dolceta
  • Celler Dalmau
  • 1900 Bar Restaurant
  • Natural Optics
  • Anna Touriño Perruquers
  • Forn de pa Anna
  • Boutique Infantil
  • Núria Armengol Perruquers
  • Fashion kids
  • CompsaOnline
  • Mercat del Pa

 

Vols ser comerç col·laborador?

Doncs contacta amb nosaltres a través del formulari de “Col·labora” o per correu a info@posatlagorrabalaguer.cat.

Des de la Comissió Organitzadora, per qüestions de seguretat, hem decidit fer uns canvis necessaris en la programació d’aquesta festa i no es faran activitats que comportin aglomeracions com la cursa- caminada, la fira dels somnis i el dinar solidari.

No obstant creiem que ens podeu ajudar com sempre heu fet amb les accions següents:

 

  1. INFORMANT i DIFONENT la diada penjant, una foto individual o en grup amb la gorra i la samarreta, a les teves xarxes socials amb el #posatlagorrabalaguer. Tots els participants rebran  un obsequi, que podreu passar a recollir a partir del dia 13 d’octubre a Lapallavacara.
  2. COMPRANT la gorra i la samarreta (que també servirà per a l’edició del 2021) a la Pallavacara, Piscina coberta o als establiments i comerços col·laboradors.
  3. PARTICIPANT a la Cursa – Caminada virtual del diumenge 11 d’octubre (informarem més endavant de com fer-ho) o sortint al carrer el mateix dia amb la gorra i la samarreta.
  4. DONANT suport com empresa amb una pancarta que ompli el pont del riu. Aquest donatiu servirà per fer la mateixa promoció l’any vinent, sense cap cost addicional.
  5. FENT un donatiu al compte ES62 2100 5000 5502 0016 7487 LA CAIXA.

Aprofitem per demanar-vos si ens podeu enviar a LAPALLAVACARA (lapallavacara@balaguer.cat)  una fotografia de la vostra entitat / dels vostre club / de la vostra associació / de la vostra empresa…  amb el màxim de persones  amb la gorra posada.  Aprofitarem per fer-ne  la màxima difusió.

La cinquena edició del ‘Posa’t la gorra’ a Balaguer escalfa motors

La Sala d’actes de la Paeria de Balaguer va acollir aquest dimarts al vespre la presentació dels actes programats per la cinquena edició de la festa solidària Posa’t la Gorra, que se celebrarà el proper 10 de maig a Balaguer.

Amb l’objectiu de recaptar diners per col·laborar amb la investigació contra el càncer infantil, l’organització ha preparat un any més activitats per a petits i grans així com la tradicional cursa de 3, 5 km i 10 km.

Entre les novetats d’aquest any, hi ha el canvi de data per evitar la coincidència amb el cap de setmana del pont de l’1 de Maig i també una major implicació a nivell institucional per part de La Paeria de Balaguer i el Consell Comarcal.
La jornada que cada any aplega unes 6.000 persones compta amb la col·laboració de més d’un centenar d’empreses i entitats que permeten finançar diverses accions que es duen a terme a través d’AFANOC i especialment per subvencionar la Casa dels Xuclis.

En la passada edició es van recaptar prop de 90.000 euros que van anar adreçats a la investigació i a la recerca a través del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR).

PROPOSTA DE PROGRAMA